AnnesiyimM53 Eşlerimizin bizim kıymetimizi çok iyi bilmeleri lazım anne olmak için nelere katlanıyoruz ☺️ İlk anneliğim olacak inşallah gerçekten anne olmak kolay değil ☺️
Nurjan Hamileliğim,çok berbat🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️Günde 2 defa duş,ev halkı aç makarna yapıp önlerine koyuyorum o kadarki sıcaktan iş yapamıyorum,34+6 haftalığız ve burnundan geliyor rezmen ,yatma yatamıyorum terden ,kalkınca hemen uzanmak istiyorum, yani anlatılmaz, hele son aylarımın bu kadar sıcağa denk gelmesi çok kötü😞😞😞😞😞
[silindi] Ben siteden çıkmak istiyorum mailden yazıyorum kaç gündür ne cevap ve ne üyelik siliniyor üyelik iptali nasıl oluyor üyeliğinin iptalini istiyorum Admin ler madatorlet yada üyeler soruyorum size üyelik iptali nasıl yapilir
fatmArslan06 HappyMom Sıcağı seven birisi olaraktan zorlanmadım daha da üşüyorum inanmayacaksınız ama🤣🤣 balkona çıkıyorum öğlen 1 gibi ohh ayaklarımı sıcacık fayansa basiyorum yumuşacık oluyorum
mom8327 Daha 10.haftam ona rağmen çok bunaltıcı. Tatile gittik 3 gün gezebildik ben yoruluyorum hemen o yüzden yarıda kestik. Şimdi de sıcak hep bunaltıyor bence normale göre biraz daha sıcak basıyor
Reyhandmrl HappyMom ilk gebeliğim yaz mevsimini çok severim ama bu senenin sıcağı hiçbir senenin sıcağına benzemiyor . Normal insanlar bile sıcaktan perişan olurken hamilelikte zorlaşıyor . Hayatımda böyle bir yaz sıcağı görmedim . Bu sene kışta çok Çetin geçecek . Küresel ısınma yangınlar maddi manevi bizi mahvedecek . Allah sonumuzu hayretsin kolaylık versin herkese .
Emili- HappyMom benim için daha zor serklajlıyım tuvalet harici kalkamıyorum şuan kutuplara ışınlanmak istiyorum
Makbule01 Mervecetin adana da yanıyor hava şuan 30 haftalık hamileyim oglusuma üçüncü oglusum geliyor ikinci de aynı ayda kalmıştım buda aynı olacak bir deyuksek tanisiyon olmasa
NurCeren00 HappyMom 28. Haftadan sesleniyorum hamileliğinizi yaza denk getirmeyin. Hele çalışıyorsanız tam bi kabus. Nefes alamıyorum 😢
Aylaw 33.cü haftadayım nefes darlığı/kalp ağrısı,sıcaklama,uyuyamama mahvoldum..serin serin geçen trakya havası bu sene adana sıcağına döndü vantilatör kar etmiyor…yaza birdaha denk getirmem diyorum ben de..
Baloncuk41 Sıcak basmalarını geçtim benim biraz askıda kaldımı ayaklarım sismeye basladi sonrada inmek bilmiyo bildiğin yürüyemiyom sahilde oturmak bile anca 1 2 saat ondan sonrası malesef ne güzel koly geçiyo diyodum ama basladı biraz zorluklr 35 haftalik olduk olsun o kadar gerçi az kaldı 🥰
Cansuuu23 Insanların gelip birde biz bu halde bu sıcaklara dayanamıyoruz sen iki canla nasıl dayanıyorsun Allah sabır versin demeleri yok mu 😤😤
Kbrbisi21 Esramtss Aynen oyle katiliyorum ve ayaklarimin sismesi dahadaaa beni uzuyor 😁 bazen kendimi saklayasim geliyor ayaklarim sicakta sistimi 😁 birde sey dusunuyorum yaz bittikten sonra acaba terlik olmadan ayakkabi nasil giyecegimi dusunuyorum 😁
Kubbbraa Tek avantajı bol su içerek ve terleyerek yağları yakmak 27.haftada ya kadar 3 kg almış olmak oda bebek eşi suyu yediklerim derken 3 kg buluyo zaten ama basen forever 🙈🙈 sıcakların saymıyorum zaten güneş batana kadar evde baygın yatıyorum yarasa misali güneş battimi enerjim yerine geliyo 😀😀