Serapcinar dikişte sıkıntı oluşma riski %2 dedi doktorum. O nedenle zaten hem ameliyathane hem doğumhane aynı anda hazır ediliyor. Sürecin başından doktor geliyor ve sık sık ilgileniyor bakıyor. Ona göre de ücret alıyor. Bende çok şükür bir sıkıntı olmadı ben çok sevdim normal doğum yapmayı Allah gönlüme göre verdi. Profilimde doğum hikayem var okumak isterseniz 🙂