Feyzadilara ben 🖐️ 2. Kez sezaryen doğum yaptım ilki benim için çok zor geçti çok rahatsızlandım 2.5 sene sonra ikinci sezaryenimi oldum ve hiç zorluk yaşamadım bu sefer çok şükür hemen ayaklandım ama kişiden kişiye değişir tabi şuan 6 günlük olduk sadece dikişlerimde iltihap olmuş bugün fark ettim onun haricinde sıkıntı yok bende 2. Diye çok korkmuştum ama korkmayın bol bol dua edin rabbim yardımcınız olsun bebeğinizi sağ salim kucağınıza alın inşallah 🙂