selnaz 32 çalışabilir raporu aldıysanız 37 de çalışamaz raporu almamız gerekiyormuş diye biliyorum ben…çalışamaz almışsan bi daha almana gerek yokmuş…bir de ben şunu da yeni öğrendim eğer bebek 40 haftadan önce doğarsa diyelim 37 de doğdu kalan 3 haftanı da Doğum sonrasına aktarabiliyormuşsun…geçen post vardı orda konuşulmuştu..sizin de bilginiz olsun…yarın doktor randevum var biz yarın çalışamaz alacağız inşallah..