dakpinar- Babyiveannesi herhangi birşey yapıyor musunuz kilo almamak için , 22 den sonra genelde alınıyor diyorlar da 😍
Babyiveannesi dakpinar- yemek yemiyorum yani iştahım yok günde sadece bı öğün yiyorum oda çok az bazen aç yatıyorum öyle
Adapte34 Beyza97 evet normalde XY kromozomları sağ tarafta kesişir erkek olur bu tıbbende böyledir benimde sağda ama doktor kız dedi herkes çok şaşkın ultrason fotoğrafını gören erkek bu diyo doktorun yalancısıyız 😂
Kyyyyaa12 Mine0220 az ve sık ye meyve ye ama kararinda ye ben oyle yapiyorum her gun kefir muz ve sodayi ihmal etmiyorum. Kefir hem bagirsaklarimi calistiriyor kabiz olmami engelliyor tavsiye ederim 🍀
huma2018 Mine0220 25+4 oğluşum oluyor 7 kilo aldım 🙈🙈 Perşembe randevum var çok heyecanlıyım bakalım bebişim Kaç grm almış 💙💙