Fatimaa2 bende 33 haftalığım planlı sezeryanımız ağustos sonu görümüyordu ama son kontrolümde 20 gün daha dursunlar iyi olur dedi doktorum gelecekler gibi duruyor dedi şimdi 1 hafta geçti yarın kontrolüm var karnım her sert bebeklerim hep toplanıyo daha 2 hafta önceden bile nstde sancılar 40 50yi görüyordu