Fatimaa2 İkiz anneleri planlı sezeryanı kaçıncı haftada yaptıracaksınız? 37+4de istiyorum sağlık olursa inşallah ya beklemelimiyim
zehranurr Fatimaa2 bende planlı sezaryen olacağım 32+6 haftalığız ama doktorum tarih vermedi sağlıklı koşullar içinde durabildikleri kadar dursunlar öyle alalım diyor
gazetecianne Fatimaa2 internette yabancılar 39-40 a kadar tutmuşlar valla ben aksilik olmazsa tutmayı düşünüyorum
zehranurr Fatimaa2 tabii ki ne kadar dursalar o kadar iyi ama sağlıklı koşullar içerisinde ne kadar dursalar o kadar iyi
AseLenaMom Fatimaa2 Bende öyle bir an önce almak istiyorum kucağıma , ikiz değilim ama bende daha fazla beklemek istemiyorum 🙄
Muzice1 Fatimaa2 doktora göre değişiyor sanırım .. benimkinin kiloları da normalmiş belki küçük olsa olması gerekenden bekletirdi .. ben almasını istiyorum artık ama 36 buçuk oldu her şeyi tamdır diye düşünüyorum🙈