Kızlar 19. Haftama geldim ama hep böyle bir korkum var …
hatta bu yüzden hamile kaldığından bu yana 4-5 günde bir doktor a gidiyorum …
anne karnında bebeği ölen var mı ? Böyle bir şeyle karşı karşıya kalınca belirtiler ne oluyor ? Kanama , ağrı , su gelmesi vs vs
başına gelen varsa anlatırsa çok sevinirim 🙏🙏🙏