Damlakrdg normalde hap kullandım tarsulal o söktü gibi ama normal vi adet değil gibi sanki sadece peçetwye gelior kahverngi bişey akmıyor da lekelenme gibi adetliyim diye dünde gittim hormon testi yaptım lh yüksek çıktı bilmiyorum çok değişik şeyler yaşıyorum 🙄🙄