Happykariner Reglim 3 gün gecikti. Bugün çok açık pembe lekelenme geldi peçeteye. Adet günü kan verdiğimde negatifti. Hamile miyim acaba geç döllenme bu mudur. Yerleşme kanaması mı yaşıyorum kafamda deli sorular 😞😞
Mom54755 Happykariner benimde bi tuhaf hastalandım ama saçma bi hastalık bugun3. Günü hiç öyle şakır şakır akmıyo normalde böyle olması gerekiyor leke leke gelior kaset test yaptım negatif çıktı anlamadım
Happykariner Dilaraatrkgl canım 3 gün önce kanda negatifti şimdi kan da çıkmayan gabalik kaset testde çıkar mı ki
Damlakrdg Mom54755 benimde ayni canim sadece peceteye geliyor hic normal adet gibi degil bende yerlesme kanamasindan supheleniyorum
annesinin_beybisi Mom54755 canım hapla olunca zaten normal adet gibi çok olmuyorsun az leke gibi geliyor
Mom54755 Damlakrdg benimde aklıma geliyor amabundan 1 ay önce 2 kere test yaptım negatif çıktı 2 gün önce kaset test yaptım yine negatif çıktı anlamıyorum neden böyle 4.güne girdim şimdiye şakır şakır akması gerekiyor ya kulkandığım vitaminlerden yada stres ten böyle çünkü vitaminlerden başka hap kullanmıyorum
Damlakrdg Mom54755 aynen canim benimde oyle kasik agrimda var ara ara ama suanlik kesildi lekelenmem yarin hastaneye gidicem bakalim hayirlisi olsun insallah
Mom54755 Damlakrdg amin inşallah Rabbim hayırlısıyla kucağımızı doldursun inşallah 🤲 sonra buraya yazsan olurmu merak ettim İnşallah hayırlı haberker alırsın