minikoglumm Patatesimmm ben oraya sadece doğum için gideceğim çok randevu kovaladım bulamayınca acile gittim polikliniğe çıkın sıra alın dedi vermedi önceden bir kere de olsa muayne şarttı şimdi değil direk doğuma gelebilirsiniz dedi
Patatesimmm minikoglumm onu bilmiyorum ama ben de artık 38 haftadan sonra acilden giriş yapıcam doğumum sezaryan olucak
minikoglumm Patatesimmm olabilir benim daha doğum şeklim net değil 38+4dogum anına kadar da bakılsın istemiyorum
Patatesimmm Deletedmom23234 seni aradımm aradım bulamadımm senide etiketliceltim😂 aldınmı bari randevu
Deletedmom23234 Patatesimmm Hadi Yaa 12 Ağustos benimki de 😁 ne güzel tanıştırdik ya 🤭 ben burdan bir sürü kişiyle tanıştım hastanede biliyor musun😁😁
Patatesimmm Deletedmom23234 ayyy en çok istediğim şey vallahi😂 keşke aynı güne denk gelseydikk iyi olurdu😎🥰