zeytinkiz Patatesimmm Ayyyy Alper beyde cok iyi ona da gittim cok komik 😄 Eralp beye gecen randevum almıştım AA kendisini göremedim asistanı vardı oda cok ilgiliydi ama asistan gibi değildi 👍
zeytinkiz Borusesi Aaa evet 1 kere gittim cok tatlı kadın o da anlayışlı asistanı da erkek var o da tam makara bana o denk gelmişti sohbet muhabbet geciyor 🤭
zeytinkiz Adilekorkmaz Yok ben Demet Hanım - Alper bey’e muayene oldum en son Eralp beye gittim ama asistanı vardı o da iyiydi begendım. Birde perinatoloji bütün doktorlara muayene oldum o kadar. Şimdide Adnan beye aldım. Başka doktorlara birebir gitmedim 🤷
Adilekorkmaz zeytinkiz tesekkur ederm 35 haftalik olduk boyunu kilosunu vs merak ediyorumda insallah ilgilidir.
zeytinkiz Patatesimmm Aaaa benden öncesini denk gelir miyiz acaba ben yarım saat 40 dk önce gidiyorum hep gec kalırsam almıyorlar diye 😄
minikoglumm Patatesimmm ben oraya sadece doğum için gideceğim çok randevu kovaladım bulamayınca acile gittim polikliniğe çıkın sıra alın dedi vermedi önceden bir kere de olsa muayne şarttı şimdi değil direk doğuma gelebilirsiniz dedi