Busrasener43 Benim doğumdan 1 hafta önce gelmişti dediğiniz gibi yoğun şeffaf sümüksü akıntı, ama nişanım koyu kahverengi hafif kanlı geldi, kusma ve ishal için gittiğimde de enfeksiyon dediler ama doğum belirtisiymiş. Sancılarınız olursa takip edin aksatmayın, benimle ilgilenmediler bebeğim tehlikeye girdi acil sezaryene alındım