Kızlar 37+0 haftalık gebeyim sabhtan beri şiddetli bir şekilde kusma ve bulantım vardi tahlil yaptilar idrarda enfeksiyon cikti buna bagli da olabilir dediler ve alttan muayene yaptılar 1 cm açılmam ve yumuşama varmış tahmini ne zaman dogururum bilen varmı acaba nst de sancım çikmadi