_biranneadayi Kızlar dün gece sabaha kadar bebeğimi hissettim 16+6 haftadayım çok erken gibi geliyor ama bildiğin pıt pıt vuruyordu babası elini koydu daha bi hissetmeye başladım 🙃 sizler nasıl hissedebildiniz mi bu haftalarda? kaç kilo aldınızz hadi bakalım 😌💕
Arfe _biranneadayi biz 18+5 olduk 🙏☺️17 sonlarında hissetmeye başladım böyle kelebek kanat kıpırdatır gibi ara ara genelde akşam yatarken☺️☺️
Sevinc1987 _biranneadayi selaamm bende 15. Haftadan beri hissediyorum erken evet ama 2. Hamileliklerde. Erken hissedilebiliyor benimki 2. Seninki ilkse erken hissetmişin şanslısın ben ilk te 20. Haftada felan hissettim
Elazkn _biranneadayi ben sabahları ve geceleri karnımın sertleşmesini hissediyorum elimi karnıma koyuyorum yumru gibi avucumun içine geliyor 17 haftaya girince elimi karnıma koyuyorum tekmesini hareketini hissediyorum çok güzel 18 haftaya giricem sende yawas yawas hissediceksin
sumeyraballl _biranneadayi bende 16 haftalıkken hissettim canım yolculuk yaparken sol tarafıma pıt diye vurmuştu sonra ara ara devam etti 18 haftalık olduk nadir hissediyorm 😊
_biranneadayi Arfe evet özellikle akşam coşuyolar nedense yatış şeklimizden mi memnun değiller nedir😅 Göbeğim de çıktı acaba iç karnım mı dar ki😅
Sevtugm Ben 18 haftayim sanki hiç hissetmedim daha ya da arada bisi oluyor o mu anlamıyorum malesef neden acaba
_biranneadayi Sevtugm bende de oluyordu anlamıyordum yüzüstü yattım alanı daraldığı için pıt pıt attığını hissettim sınra kıpırtıya dönüştü daha emin oldum☺️
Sevtugm _biranneadayi yüzüstü yatinca bende mesela rahatsiz oluyorum hemen sağ dönüyorum acaba ondan mi
_biranneadayi Sevtugm ben de rahatsız oluyorum ama iyi hissediliyor öyle olunca mesela hafiften elini karnına bastır bi tarafında sertlik hissedeceksin bende oluyo dene bakalım olacak mı sende 🤭
Mercimegim4 Ben de hissediyorum 18. Haftadayım pıt pıt böyle kalp atışı gibi bişiler oluyor 2 haftadır eminim oğluşumun hareketleri olduğuna 💕
_biranneadayi Mercimegim4 insan hissediyor ya eminsen kesindir çünkü en iyi biz biliriz bu durumu🥰 benim cinsiyet belirsiz ama ben de oğlum diye seviyorum hareket ettikçe😅