Çamaşır suyu kullanıyorum bende onsuz asla bişi yapamıyorum bide aksi gibi kokusuz olanının temizlemedigi gibi bı piskolojiye sahibim onuda kullanamıyorum maske takıp hızlıca bitiriyorum işimi her yerde de kullanmıyorum artık eskisi gibi WC banyo yıkarken falan ztn mutfakta da anca tezgah üstü hızlıca yapıp çıkıyorum