nvn-mutlu cola içmeyi bırakmıştım uzun zamandır nadir içiyordum ilk üç ay maksimum 3-4 bardak içmişimdir. Fakat sıcaklar başladı başlayalı deli gibi canımın istediği tek şey cola oluyo içiyorum ama yavaştan azaltıcağım evde vişne üzüm suyu yapıp bayağı soğutup içmek daha iyi olacak. Zaten cola ve su dışında hiçbir şey içemiyorum tıksindiğim için