nvn-mutlu asitli içecekler bebeğe zarar vermez,gebelikte mideyi yakabildiği için tüketilmemesi önerilir.Mesela ben ağzıma süremiyorum bir yudum bile istifra edecekmişim gibi yakıyor artık.31+3 olduk bebek büyüdükçe mide sorunu da büyüyor 😅 öncesin de canım çektikçe içiyordum.