merve3334 nvn-mutlu valla kışın hiç içmedim güya dikkat ettim ama bu sıcaklarda içimi anca soğutuyor içiyorum maalesef
nvn-mutlu Doga_77 onu da içiyorum gün içinde ama dün gece ki başka birşeydi ya 😂 öyle bir uyandım ki bir damacana su içsem içim sönmezdi o haldeydim
Doga_77 nvn-mutlu arada içmekte sorun olmaz o zaman için gitsin 😄 hava çok sıcak gerçekten dayanılacak gibi değil 🤦🏻♀️
nvn-mutlu Doga_77 çoookkk gece kaç kere uyandım sıcaktan bilmiyorum bide yarın işe başlicam bakalım ne yapıcam 🥵🤦🏼♀️
Kusciviltisi Ben bugüne kadar bir bardağın çeyreğinden fazlasını içmedim hic onu da 2 günde bir içiyorum 🤷♀️😂
elifgulen nvn-mutlu benim genel olarak asitli içecek alışkanlığım yok en son ne zaman içtim bilmem ama insanlık hali bir bardaktan bişey olmaz
ElifBademmm İlk hamilelikte içmemiştim çok dikkat etmiştim ama bunda daha rahat davranıyorum çok canım isterse içiyorm ama sık sık değil tabiki kendimi frenliyorum