28-32 haftalar arası çok daha hareketli olurlarmış. Diğer arkdşların dediği gibi günde 10 hareket hissetmen yeterli dedi doktor ve bir çizelge verdi haftalara göre. 1 saat içinde 10 hareket izle eğer olmadıysa ayağa kalkıp bir şeyler ye rahatla sol tarafına yatıp yeniden dene diyor kağıtta. Bu sabah da olabilir akşam da. Titreme gibi olabilir, sert yumruk, tekme gibi olabilir ya da hafif hareket olabilir hepsi sayılıyor. Bu 10 hareketi hissedemezsen doktoru aramalısın deniyor
Gündüz senin hareketli olman nedeniyle amniyotik sıvı da hareketli oluyor ve bebeklet genelde uyuyormuş. 18 saate yakın uyuyorlarmış. Geceleri ise 7-10 arası daha aktif olurlarmış nedeni senin de artık sakin ve hareketsiz olmam