depsizoo Hafissee oturarak uyuyomda gel bide bana sor uyuyom 5 dk sonra uyanıyom 🥵yada tam dalcam uyanıyom
almilaumay12 Kadersrdg5 Çatı kemiklerinde agri oluyor siddetli ve baski hissediyorsun hissetmemek mümkün degil.
Nymphadoraa Zeyna1986 bebeğiniz az hareket ediyor ve kordon dolanması da var 🙄biran önce başka bi doktora gidin. Bebeğimde de kordon dolanması vardı sıkı takipteydik. Hareket azalınca hemen gelin demişti doktorum