MineLule özel doktora gttim öncesinde o söyledi bana kordon dolanması diye devlete git dedi nst ile iki günde bir takip edilsin dedi bende gttim stajyerler acilde seni yatiramayiz sezeryanada alamayız dediler dogumuda başlatamayiz deyince bende dün hareketsiz bebeğim diye gttim eve yolladı 4 cm açıklık ile neden böyle yaptılar anlamadim bekleyeyim mi başka doktorami gideyim bilemedim lekelenme devam ediyor dünkü muayeneden sonra ağrım da var çocuk kasiliyor icerde:(