Hanife00 Adile_dmr bizde 38 hafta olduk kilomuz 3.500 normal doğum istiyordum ama doktorum bu gidişle zor daha hiç aşağıya inmemiş diyor cuma günü randevumuz var bakalım olmadı sezeryanla alınıcak
Adile_dmr Hanife00 hadi ya aynı durumdayız sizinle benim doktor Sezeryan demedi suni sancıyla doğurturuz dedi bakalım haftaya pazartesiye kadar gelmezse suni sancıyla olacak herhalde😅Hepimizin hakkında en hayırlısı inşallah🤲🏻☺️
Hanife00 Adile_dmr ilk olacak bakalım çok tedirginim gelsin istiyorum artık çok ağırlaştım günümüz aynı bebeğin kiloları aynı daha inmedi bakalım sağlıkla doğuralım inşallah😊🤭
merveklyc Adile_dmr Ben inmeden doğurdum sancıyla indi hiçbişey yapma geleceği varsa her türlü geliyor😁