Adile_dmr 38+1 olduk bugün kızımla 3 gün önce doktor randevum vardı doktorum çatı muayenesi yaptı 2-3 cm açılman var dedi bir de bebeğimin kilosu biraz fazla 3.550 kadar olmazsa haftaya pazartesi suni sancıyla doğurtayım yoksa daha da kilo alırsa zorlanırsın dedi. Doktordan geldiğimden beri doğum için hurma yiyorum merdiven inip çıkıyorum ilişki önermişti doktor onu da yapıyoruz ama bebeğim bir türlü aşağı inmedi ne yapmalıyım kızlar nasıl inecek hala göğsümün altına geliyo oturunca bile aşağı inse biraz belki doğum başlayacak ama inat etti benim çocuk ne yapmalıyım akıl verin bana😅
parende Adile_dmr 35+1′im, arefe günü bütün evi kendim temizlemem yerleri eğilip silmem nedeniyle o gun bebek asagi kaymisti doktor kontrolde kanala girdiğini söyledi. Sizde ise yarar mı bilmem ben de oyle oldu 😊
Ilaydaa_ Adile_dmr bende aynı durumdayım yerleri eğilerek sildim, egzersiz yaptım, merdiven indim çıktım, ahududu yaprağı çayı içtim, hurma yedim,ilişkiyide denedik ama yok inmiyor hala yukarda ne yapsam daha bilmiyorumx. 39+2 yim
fatmArslan06 Adile_dmr 38+4hala göğsümün altını tekeliyle benimde inmiyor inmeyecek sanırsam benim inad oğlum da
Hanife00 Adile_dmr bizde 38 hafta olduk kilomuz 3.500 normal doğum istiyordum ama doktorum bu gidişle zor daha hiç aşağıya inmemiş diyor cuma günü randevumuz var bakalım olmadı sezeryanla alınıcak
Adile_dmr Ilaydaa_ gerçekten bebişlerin keyfi yerinde herhalde inmek nedir bilmiyorlar 😅 bi de açılmam da var hani aslında biraz inse doğum kanalına girse herşey çok kolay olacak hakkımızda hayırlısı🤗
Fiknet Ilaydaa_ pilates topunda zıplamak ve hareketler yapmak ve bol yürüyüş, squat bebeğin aşağı inmesini tetikliyor demişti doktorum. 38. Haftadayız ama benim bebiş bunlardan kaynaklı neredeyse 35′ten beri kanalda baskı yapıyor aşağıya ama açılma yok şimdilik.
Adile_dmr fatmArslan06 aynen göğsümün altında benimki de bi de kaburgaları da mı tekmeliyor nedir acayip acıyo sizde de var mı aynı durum😅
Ilaydaa_ Adile_dmr pazartesi kontrol var bakalım ne olacak benimkinin suyu çok yok o yüzden doktor bekletmeyebilir
Nursena61 Adile_dmr aynı şekilde şuan gögüs altımı tekmeliyo resmen 😅 35+5deyim inşallah inerler aşşaya biran önce cümleten 😅
fatmArslan06 Adile_dmr okadar kuvvetli tepiyor ki artık onun bacağından mi kolundan mi çıt diye ses geliyor 🤣🤣 mübarek sanki düşmanına vuruyor acıması yok acıyor benim genel de aşağı vurunca rahime ozaman cok acıyor
Adile_dmr fatmArslan06 aynen öyle benimki de baya zorlamaya başladı inşallah bi an önce alalım kucağımıza bebişleri🤗💕
Cycanbaz Benim de aynı. Bebek aşağıda ancak yan duruyor kafası yanda bir türlü yerleşemedi kanala. 39. Hafta bitti. Eğer böyle Doğum başlarsa tehlikeli olabilir dedi doktor bugün akşam sezeryan olacağım mecbur.
Adile_dmr Cycanbaz Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin en önemlisi o tabiki doğum şekli de önemli ama bebişler her şeyden önemli☺️
Ilaydaa_ Fiknet pilates topum yok ya o hareketleri başka nasıl yapabilirim. Squat bol yürüyüş yapıyorum ama
Fiknet Ilaydaa_ koltuğa oturup hafif hafif zıplayabilirsiniz ya da koltuğa oturup bacaklarını açarak kalçanızla öne gidip tekrar arkaya gidebilirsiniz illa topa gerek yok yer çekiminin etkisini hızlandırğı için o hareketleri yopla öneriyorlar