offlineanne 19 haftalık oldu hala tık yok hamile miyim değil miyim belli değil göbeğim var ama hiç hissetmiyorum ne zaman hissedicem😞😞😞😞😞
birkedilianne offlineanne Herkeste değişiyor merak etmeyin. Kimi bebek sakin oluyor bir de. İlerleyen zamanlarda durdurmayacaksınız
Tugbamete offlineanne ilk gebeliğinse anca hissedersin canım merak etme sonra yerinde durmayıp tekmeleriyle seni uykundan kaldırınca bu günlerini ararsın ☺️
Mrymmmmmm Canım valla bu 16 da 18 de 19 da hissettim diyenlere kanma. İnsanın sınırını bozuyorlar. 20 den sonra hissedersin ama öyle çok sık ve net değil. Asıl 24 den sonra hissediyorsun. 26 dan sonraysa en net hissettiğin dönem oluyor. Hissedersin korkma
_biranneadayi offlineanne ben de 16+6yım ve hareketini hissettim. Söylenenlerin aksine sırtüstü değil de yüzüstü yatınca hissettim hatta. Dün gece de bakıyım hissedecem mi tekrar diye yüzüstü yattım pıt pıt etmeye başladı göbek deliğimin sol altından. Sana da tavsiye ederim. Yemekten sonra yüzüstü yat karnından pıtırcıkların geldiğini duyacaksın🙃 gazdan çok kolay ayırt edilebiliyor
minikoglumm offlineanne ilkte normal canım sen hele 5. Aylara gel baslar 7 lere gelince de dur yavrum dursa uyuyayım dersin😄
Taner91_zemine Her gebelik farklı oluyor ilkinde geç duyarsın deniliyor benim ikinci ben ilkini çok erken duydum bunda 19 20 haftada anca duydum
Mlhameliha offlineanne bende aynı senin gibiyim canım bende sadece göbeğim şişmiş biraz tık yok pazartesi doktora gidicem 19+4 oldum
Toprak0805 offlineanne canım herkeste degişiyor ilk hamilelikte daha geç hissediliyor muş 20.haftafan sonra az az hissetmeye başlamıştım kaç defa doktora gitmiştim neden hissetmiyorum diye 😂
Umudayolculuk36 offlineanne benimde aksine göbeğim hiç yok 20cm bebek nerde bilmiyorum 😂 54kiloyum birde ama hareketini zayıf olduğum için bence hissettim 14de
Asel05 offlineanne sabırsız olmayın bekleyin ben 22. Haftada hissettim hemde öyle hareket de değildi pıt pıt ediyordu bişey sadece kalp atışı gibi
sennaaylmz offlineanne Canım benimde ilk gebeliğim 23. Haftamdayim bu hafta yeni yeni hissetmeyw başladım. Bende senin gibi korktuğumdan kaç doktora sordum. Normal dediler. Birde plasenta rahmin on kısmına tutunmuş benim. Oda hareket hissetmeyi erteliyormuş