Sibelerturan35 Kizlar 30 haftalık oldum 1 oğlum var şimdi bi kızım olcak kordonlari bağltmak istiyorum 3cuyu istemediğimiz icin aranızda var mi acaba yaptıran rabbim olmayana nasip etsin🙏
esraclik Sibelerturan35 bende şurda bekleyeyim. Birde doğumdan sonra çok ağrı yapıyor diyenler var doğru mudur
burcu1225 Sibelerturan35 benimde 2oglum var kizim olcak baglaticam bende beklim surda merak ettim 36 haftaligim sezeryan olucam
Minikpandaa Sibelerturan35 insanın düşünceleri bir gün bir günü tutmuyor değişebiliyor insanın balına He şey gelebilir evlatları ile sınanabilir Allah verdiği gibi alabilir de bence korunun ama bağlatmayın tabii sizin tercihiniz
Sibelerturan35 esraclik ben cok kararlıyım canm merak ta ediyorum 2 ciye sprial takılıyken kaldim o yüzden 🙄
esraclik Zeyno78 nasıl geçirdiniz o süreci gerçekten doğumdan çıkınca ekstra bir ağrı yaşadınız mı doktorunuz şunu yapma bunu yapma vs gibi bir şeyler dedi mi anlatır mısınız 🙏🏻
Sibelerturan35 burcu1225 Yaa canm valla sprial varken hamile kalınca risk istemiyorum bende doktorum hiç bi zararı yok dedi en güvenilir diyince
Zeyno78 esraclik Yok hiç bir sorun yaşamadım. 45 gün ağır kaldırmak yasak dedi , o kadar. Ağrım falan olmadı.
esraclik Sibelerturan35 sprialle hamile kalan çok var güvenilir bulmuyorum risksiz olan tek seçenek bağlatmak malesef
Sibelerturan35 esraclik aynen canm 2 kez kaydi git kontrol falan derken sürekli de kadın doğuma gidemem ki kafam rahat etsin istiyorum insallh bi sorun yasamayiz
Hlmdmr Bende 1 ay sonra doğum yapcam 3. Doğum seEryan olacak bende baglatcam yaşım 28 doktora sıkıntı olur mu dedim fiziki açıdan olmaz ama ilerleyen yaşlarda cocuk düşünürüm dersen tüp bebek yapmak zorunda kalırsın dedi
Sibelerturan35 Minikpandaa canm simdi actirabiliyomussun o yüzden içim rahat ve inan cocukta zor bu dönemde 3 cu olmasıda ne bileyim 🙏
Kbra_em Sibelerturan35 ne gerek var diye düşünmeden edemiyorum. İnsanın kendine yaptığı kötülük bence. İlerde ne olur ne olmaz belli değil..
Sibelerturan35 Kbra_em canm cok var baglatan ben bayan kuaförüyum gelen bayanların yasi bile baya var hep önerdiler hiç sorun yasamamasilar