Kbra_em moms46 valla 20 de erkek olduğunu öğrendik bende hep kız hissediyordum, buna sebeb saklamasıydı galiba bilemiycem :)
Kdk moms46 benimkide hiç bi şekilde erkek doktora cinsiyetini göstermedi kendini hep gizledi😂 kadın doktora gidince gösterdi. Bende ozaman demiştim benim edepli kızım diye 😂
Dugme_ moms46 Tamı tamına 38 haftalık hamileyim en başından beri cinsiyetini erkek olarak söylediler hatta çok erken öğrenmiştik cinsiyetini fakat doğdu doğacak yüzünü 1 kez bile göstermedi 😂