moms46 bendede öyleydi ikinciye hamileyim. Ilk yavrum kiz oda cok gec göstermisti bundada daha yeni öğrendim 19. Haftada yine kizimiz olacak insallah. Rabbim sağlık sihhatle kucagimiza almayi nasip etsin. Benimkide hep bağdaş kuruyor. Bide doktor cok kipir kipir hic yerinde durmuyo böyle ne ölcäm yapabiliorum ne bakabiliyorum dedi 😅