Ankara_06_ Minikturtageliyor Amiin inşaAllah canım🤲🏻😇. Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşaAllah🥰.
Ankara_06_ Esen3535 Sağolsunlar baya varmış yardımcı oldular, içim rahatladı😊. Burda bi çok şey okuyunca insan neye yoracağını bilemiyo.
hepoyleolurzaten Ankara_06_ benimde öyleydi valla ilk 3 ay kustum, 4.ayım bitene kadar yemek bile yapamadım vs vs şimdi de 35+6 olduk bakalım 🤭 bel ağrıları, kasılmalar, nefes darlığı, penguen yürüyüşü vs birçok şey mevcut 😅
Ankara_06_ hepoyleolurzaten 😅 Az kalmış doģuma. Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşaAllah bi avazda🤲🏻😇.
hepoyleolurzaten Ankara_06_ Amin, çok teşekkür ederim 🤲🏻🥰 Rabbim sanada sağlıkla kucağına almayı nasip etsin İnşallah 🤲🏻🌸
Ankara_06_ hepoyleolurzaten Amiiinn inşaAllah tüm hamile kardeşlerimize Rabbim nasip etsin inşaAllah🤲🏻😇🥰.
iremyasar Ankara_06_ iki gündür aynı durumu bende yaşıyorum 26+4 haftalık gebeliğim var dün gündüzden beri hareketleri yavaşladı gibi hissettiğim hareketleri de aşağıda hissediyorum bugünde aynı şekilde devam ediyor dün gece doktora gittim içim rahat etsin diye çok şükür herşeyi normal dedi ama insan yine de hareketlerini net hissetmeyip hissettiğini de aşağıda veya kasıklar da hissedince tedirgin oluyor sizi çok iyi anlıyorum şuanda🙂
Ankara_06_ iremyasar Aynen tedirginlik oluyo ama sağolsun buradaki arkadaşlar bilgilendirdi, içim rahatladı😊.