hepoyleolurzaten Ankara_06_ belli bir haftaya kadar henüz yerleri fazla olduğu için sürekli yer değiştirirler, yarın tekrar sağdan vurabilir ya da soldan hissedebilirsiniz 😊 muhtemelen ayakları aşağıda onun için öyle hissediyorsunuz çok normal 🥰
unemere Ankara_06_ yalnız değilmişim bende 22+6 oldum 00:00 la. Bende arada öyle hissediyorum normal sanırım 😊
Ankara_06_ unemere Evet canım, sağolsun kızlar yardımcı oldu yanıtladı😊. Normalmiş. İlk gebelik olunca böyle oluyomuş demekki🤭.
Ankara_06_ Gulll07 Benimde randevuya bi kaç olunca sizlere sormak istedim😊. Benide sizler rahatlattınız Allah razı olsun😇. Bakalım hastahaneye gidince pozisyonu nasıl hanımefendinin😅.
Ankara_06_ Minikturtageliyor İnanki bugün zaten hep onu dinledim ayak bacak bişey çıkacak gibi vuruyo😅.
hepoyleolurzaten Ankara_06_ belli bir süre devam edecek 30 lu haftalara kadar en azından 🤭 daha unutturmaz yani annesi, özellikle birde sıkışık bir durumda isen muhakkak mesanene bir tekme yiyorsun 😅
Ankara_06_ hepoyleolurzaten Bu haftalara kadar zaman zor geçti 30. haftalara nasıl ulaşır bilmiyorum🤣. Akşama kadar su iç tuvalete git sıkışık hiç duramıyorum, mesaneye tekme atsa söylemesi ayıp akar gider galiba🤣🤣🤣🤣🤣.
hepoyleolurzaten Ankara_06_ geçecek geçecek zaman geçmiyor gibi geliyor ama çabucak geçiyor 🤭 valla anlık vurduğu için sanki o an kaçacakmış gibi oluyor ama kaçmıyor ahahah 🤭😅
Ankara_06_ Minikturtageliyor Ay evet daha önümüzde 3 buçuk aylık bi süreç var yol uzun ve yolun sonuna doğru parmaklarını sayarım artık karnımda🤣🥰.
Esen3535 Ankara_06_ benimde ilk canım ama doktorum demişti o haftalarda aşağıda hissedersin tekmeyi diye
Ankara_06_ Esen3535 Anladım canım. Benimde salı günü randevum var henüz gidemediğim için dedim elbet kızlar cevaplar yaşayan vardır diye😊.
Ankara_06_ Minikturtageliyor Onu hiç deme zaten başından beri uykular haram🤣. İlk 3 ay mide bulantısı ne uyutur ye yemek yedirir, sonra sık tuvalete çıkmalar başladı saat başı uyan tuvalete git. 10 kere falan bölünüyo geceleri uykum😅, bide sıcaklar zaten başlıca bişey ooo sabaha kadar nöbetdeyim🤣🤣🤣Neyse buna çok şükür.
Ankara_06_ hepoyleolurzaten Valla şu sıcaklar yüzünden Allah’ım diyorum çabucak geçsin zaman doğsun yoksa sıcaktan çatlıycam ayaklarım alev püskürtüyo🤣🤣. Dur bakalım o da gelir belki başımıza o hissinde tadına bakarım sıkışıkken tekme yemek nasılmış🤣. Başından beri bütün tüm belirtiler vs yaşamadığım şey kalmadı🙄.
Minikturtageliyor Ankara_06_ beterlerinden korusun rabbimmmm beni tuvalet ve uyurken dönmek zorluyor onun dışında iyiyiz beklemedeyiz 🤩
Ankara_06_ Minikturtageliyor Amiin inşaAllah canım🤲🏻😇. Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşaAllah🥰.
hepoyleolurzaten Ankara_06_ benimde öyleydi valla ilk 3 ay kustum, 4.ayım bitene kadar yemek bile yapamadım vs vs şimdi de 35+6 olduk bakalım 🤭 bel ağrıları, kasılmalar, nefes darlığı, penguen yürüyüşü vs birçok şey mevcut 😅
Ankara_06_ Esen3535 Sağolsunlar baya varmış yardımcı oldular, içim rahatladı😊. Burda bi çok şey okuyunca insan neye yoracağını bilemiyo.