Zeyyyn Sametnida aynen öyle canım zaten ilerleyen zamanda detaylıya girceksnız o zaman belli olur net görürsünüz 😊
Haticeerez Sametnida 6. Ayımızın sonunda öğrendik bizimkide göstermemişti 🤭 kızımızı bekliyoruz şimdi
Dogalnaz Ben 20 haftada öğrendim kızlar nazlı olur bencede kızdır sıze suprız olucak.Benım kızda çok sakladı bı kere gosterdı sonra yıne sakladı 30 haftalagım bıdahada gostermedı😁
210696 Babyasia yaa nasıl dayandınız meraktan ölürüm bennn. Kızımda doktor doktor gezmiştim cinsiyetini öğrenmek için resmen. Bu huyumu hic sevmiyorum
Kbra_em Sametnida bizimde öle 16 da baya uğraştı göstermedi kız büyük ihtimalle dedi 20de erkek çıktı :)