Sametnida bende 16 haftada gördüm birazda stres yapmamak lazım doktora girerken stres yapınca çoçuk ta kendini kapıyor canım inşallah birdahaki sefere öğrenirsnz belirsizlik de zor bişi hep bir merak 😊 benimki stresten hep yüzünü kapardı şimdi her seferinde poz alıyoruz