FundaendeYaman 12.haftamda ikili test için gittim doktorum söylemek istemedi öyle hissettim bir dahakine dedi 18+1 de gideceğim yarın nasipse söyler diye umut ediyorum çok acele ettim bende heyecanlandım ama geç olması yanlış olmasından iyidir zira eşimle elimiz kulağımızda start verilmesini bekliyoruz bebek alışverişi için 😁💗💖💜❤💛💚💙💖💗💖💚💜💛💜❤💙💖