grkmaydnymn turkishmomm normal görünüyosa doğum çatıya bakılıyo çatı uygun değilse sezeryanla alınıyo bebek
grkmaydnymn melgimmm valla rahatlattınız beni bu forum bir nimet hamile anneler için teşekkür ederimmm kızlarrrr✌🏼❤