Bambilibom Prensesezgi Kimi dr 34 de bakmaya başlıyor kimisi 38 de o dr dan dr a değişiyor canım hatta bazı arkadaşlara hiç bakilmamış bile ilk dogum olmasina rağmen. Ama ilk doğumu sezaryen olanlara bakılmıyor.
grkmaydnymn Bambilibom bende de sancı falan yok bende öyle tahmin ettim sancı yada ağrı olursa bakıcam dediğine göre her an doğum olsa hazırlıklı olmak için sanırım normal yada sezaryene zaten normal olmucak gibiyse bidahaki haftaya alır benim doktor beni doğuma 😂
Bambilibom grkmaydnymn Ayy kaç haftalıksın canım inanki son zamanlar geçmiyor benim çatı uygun ama bebek kanala girmemiş bekliyoruz nazlı kuşu böyle giderse 41 i bile bekler dedi 😂
grkmaydnymn SerapSert oh iyi bari işin içine elle bakmak girince biraz korktum açıkçası oyüzden filir almak istedim teşekkür ederimm rahatladım 🙏😇
grkmaydnymn Bambilibom 38.haftayız canım çok şükür bi sıkıntımız yok ama son zamanlar gerçekten geçmiyo gün gün sayıyorum heyecanla bekliyoruz paşayı ama pek gelmeye niyetli değil gibi belirti yok👼🏻
Zeynebinannesi Bende oldum ilk strest yaptim ama korkulacak birsey yok ya benim 38.haftam yeni bakti oda nst de 3 kere sanci cikinca bakalim dedi suanlik hersey normal gorunuyor insallah sezeryana donmez ya
grkmaydnymn Zeynebinannesi hayırlısı olsun inşallahh allah bizide bebeğimizide sağlıkla kurtarsın hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah minnoşlarıı💙🙏
Bambilibom grkmaydnymn Benimde 38+2 bugün valla aynen gelmeyecek gibi benimkide ayy hayırlarla alsaydık bi kucagimiza 😊
YakupBraKl Bambilibom benim açılmam varmı diye baktı ben kendimi çok kastım o yüzden acıdı sanırım 1 gün boyunca akıntım geldi ve hep oradaymış gibi hissettim 😔😔
grkmaydnymn Bambilibom 1hafta var aramızda desene ozaman senin gelmeye kalkışırsa yaz da bende hazırlayayım kendimi sıra bende diye 🤗sağlıkla gelsinlerde inşallahh napalım beklerizz
Mom103 Bambilibomsizde artik son anlar bebegin yeri dar ve hareket az etmesi normal korkmayin Allahin izniyle saglikla elinize Alirsiniz
Bambilibom grkmaydnymn aynen yazarım artık her an gelebilirler ama gelmeyedebilirler kendileri bilir 😊 koskoca 8 ay geçiyor son haftalar hiç geçmiyor yaa
grkmaydnymn Bambilibom gerçekten son zamanlar geçmiyo diyolardıda inanmıyodum seneyi bitiricez ama bizim bebişlerr gelemiyoooo😁
melgimmm grkmaydnymn cnm bn gcen hafta yaptrdim inan hc bise anlamadim ne acidi ne bise oldu bni cok korkutmuslrdi ama korkulcak hc biseee yokmus
grkmaydnymn melgimmm valla rahatlattınız beni bu forum bir nimet hamile anneler için teşekkür ederimmm kızlarrrr✌🏼❤
turkishmomm grkmaydnymn benim doktoruma sorduğumda çatı muayenesi yapmıyorum dedi , bende çok üstelemedim çok gerekli bişeymiki?
grkmaydnymn turkishmomm normal görünüyosa doğum çatıya bakılıyo çatı uygun değilse sezeryanla alınıyo bebek