Aycicegim Giba yaa hayırlısı olsun inşallah teşekkür ederim 😘 doktor kız tahmin verdi ama kesin bir daha ki ay söylerim dedi çok heyecanlıyız 🥰
Aycicegim Yoncayoncaaa sağol canım amin inşallah hayırlısıyla hepimiz sağ salım alalım kucağımıza inşallah 💕
Aycicegim Rosaa21 benim şubat doktorum kız tahmin ediyorum dedi ama kesin birşey söylemek için bir daha ki ay bakcaz dedi şuan 12+5 buda dünün görüntüsü sizce 🥰 https://resimyukle.io/r/TaXY1jO2J4
Egemence SuRam doktor kesin olarak dedimi bnde yarın gidicem bakalım ne diyecek 16 +3 üz şuanda inşallah keisn olarak der :)
Ram21212134 izmirlitazeanne 12 haftalıken muayene için gıtmiştım erkek dedı sizce inanayimi çok küçük daha gercı