14 haftalıkken kendi doktorum değil başka bir nöbetçi doktor direk kız dedi. Kesin mi diye de sormadım. Kendi doktoruma daha randevuma var 16 haftalık olduk. Kesin midir sizce kızlar. Kızım diye sevmeye başladım değişir mi acaba hep erkek hissediyordum biraz şaşırdım duyunca 😊🥰