iki_can Kızlar biz bugün 39+0 olduk. Ne gelen var ne giden. Görümcemle aynı gündü tarihimiz şaka gibi. O iki gün önce doğurdu. Sancım bile yok ne zaman gelcek bu çocuk. Sizde durumlar basıl ?
Uykucu2307 iki_can bende 39+3 hiçbir belirti yok hala. Oğlumun gelmeye niyeti yok. Bu bebekler neden inatçı. Günüm dolunca tekrar kontrol edilcez. Eğer gelmezse 40+4.5 gibi suni vericekler bana
elifinannesiiii 39+1 bende her akşam ağrılar oluyor ama gelen giden yok hala bekliyorum artık cok bunaldım sıcaklardan da🙈
elifinannesiiii -Cansu- suni sancıyı siz mi istediniz benim doktorum bana hiç öyle bir şey teklif etmedi sancıların yada suyun gelmesini beklicez diyor🤷🏼♀️
buiyimi elifinannesiiii bende doktoruma teklif ettim ama kabul etmedi suni sancıyı 41 e kadar bekletmek istiyor
Zeyna1986 elifinannesiiii 38 oldum bende 4 cm açıklık var ama hala yatirmiyorlar hastaneye sancı ve suyun gelmesini bekliyoruz diyorlar
zcelik Cdlmeryem 40+4 oluyoruz 00:00 dan sonra hiçbir belirti yok ve kız bebek erken doğar derler ona rağmen yok
Minnakkkk AyseNamli ay o kadar bekletti mi 🙈 benim doktorum 41 e kadar bekleyecek aman nasıl gecer diyorum 42 Allah gostermesin yaaa 😀
Minnakkkk iki_can 39+0 ım bende aynı duygular içindeyiz 😀 Bi arkdasım benden 4 gun gerideydi doğurdu ben hala tık yok bekliyorum 😀
AyseNamli Minnakkkk sehir hastanesine gidiyorum.ben ouizden beklyrlar bence. Ozelde olsa simdiye coktan sanciyla.almislardi
NNurdannnn Minnakkkk ilk bebeğim oğlan ve 40 +1 de suni sancıyla doğum yaptım bu bebiş kız çok umutluydum erkenden gelecek diye 🎈 ayyy inşallah çok sağlıklı çok hayırlı olurlar en güzel zamanda gelirler 🌿🌿🌸