Canfat Busesue dün sabah 9.30 da doğurdum kuzum bartın devlet hastanesinde burcu hanıma doğurdum çok güzel çok pozitif geçen bir doğum hikayem oldu herşey çok iyi çok şükür 🤲
Busesue Canfat ayy ne güzel ilgi alaka nasıldı peki hayırlı olsuunn💕 dogum hikayeni yazar mısın bizde okuruz
Canfat Busesue biraz toparlandığımda yazarım canım ilgi alaka ben çok memnun kaldım 7 sene önce özelde doğum yaptım özelmi devletmi desen devlet derim çok ilgililerdi