Canım gebeliğimin en başında sıra bulamadım diye Burcu Hanıma gitmiştim pek memnun kalmamıştım açıkçası sonra Mustafa Beyle devam ettim çok memnundum oda gidince Dilaraya gitmeye başladım çok güzel ilgilendi . Kuzenin eşi de onda doğum yaptı sezaryen oda çok memnun kalmıştı