Ceyla56 34+6 dayiz son 36 günümüz.. Bende burda okurdum acaba biz ne zaman 3 lü rakamlardan ikili rakamlara gececez diye.. simdi esimle rakamlari sehirlerin plakasina göre söylüyoruz😂 Sag salim gelir insallah kizimiz.. hepimizin yavrusu icin bu dilegim kizlar.. Allah bi avazda kurtarsin hepimizi güzel anneler ❤❤
Burcuaykut Zelihabalci merhaba bizimde 37+2 19 gün kaldı hayırlısıyla 🤗 mesajınızı görünce duygulandım oğluşum oluyor kızım olsaydı adını bende kumsal koyucaktım ☺️🙈 Rabbim hayırlı dopumlar nasip etsin🙏🏻
Rabiapiskin Zelihabalci amin inşallah canım sabırsızlıkla bekliyorum artık sende çok deme günlere nasıl geçtiğini anlayamıyorsun son günler gelince
Hlyafsr22 Zelihabalci temmuz 20 sinden sonra bekleyeceğiz dedi doktor ama her an gelecek gibi hissediyorum ilk gebeliğim heyecanlıyım stresliyim 🙏🏻🤗
Zelihabalci Hlyafsr22 hiç sorma benide heycan sardı stres var telaş sardı benimde ilk gebeligim başıma ne gelcek bilmiyom
Zelihabalci YamacDemirinAnnesi ben hiç uyuyamıyom ara ara sancılardan kasılmalardan lavaboya gitmekten gece hiç uyumuyom
Hlyafsr22 Zelihabalci bende bilmiyorum ama pozitif ol ben iğne olunca bile tansiyonu düşen biriyim kolumdaki yara bantını çıkarırken atla karayı seçiyorum🙈🙈 nasıl olucak bilmiyorum ama allah kolaylık versin 🙏🏻