Pembe_duslerr Deletedmom93428 genel cerraha gittim.Muayenesi biraz tuhaf ama 😢 secde pozisyonunda duruyorsun parmagıyla bakıyor.Sana tavsiyem kesinlikle git bu lanet şey ilerliyor baştan krem gln kulllanırsın iyi olur inşallah.
MEAsya Deletedmom93428 yok cnm ya gitmedim basur kremiyle idare ediyorum çok dhaa fazla kötü olsaydın giderdim ama doğumdan sonra böyle kalırsa mecbur gidicem bı doktoraa 🤦
Deletedmom23234 Deletedmom93428 Kızzz boşver makati basur olmuş iste 😁 geçer bacimsu merak etme bende de var 😘 bak ne dicem happy kidste de ünlü olmadım demezsin 😁😁😁😁
Deletedmom93428 Deletedmom23234 Al canım skssmks 5 taşım belli oluyor demi yeniden çekineym yoksa smsmssmsmsmsmm (ironi)
123-4 Deletedmom93428 basurdur büyük ihtimal bunun için genel cerraha gitmen gerekiyor kadın doğum bişey yapmıyor
Hilal1907 Deletedmom93428 basur canim o pamuga zeytin yag damlat oraya sur. Anlatmasi biraz guc ama tuvalete oturur gibi otur pamukla onu iceri iterken kalk iceri gittiginde agri geciyor. zamanla icte kaliyor. Birde kabiz olmamaya calis ikinmaktan kacin.
Deletedmom23234 Deletedmom93428 Yav sus bakimm 😛 bu arada beştaşın harikaa 💃🏻🙆🏻♀️ bende de onun üçün biri var işte kdjsks😁