Milenka Deletedmom93428 kabizlikla alakalı değil bebeğin baskısından oluşuyor son donemlerde Birde doktor acı ,tursu vs yeme dedi
Milenka Deletedmom93428 kanama bende de olmadı. Ama hiç güzel birşey de değil. Aciyinca anlayacaksın 🥺
Seda_nrr Deletedmom93428 kadın doğum değilde başka bir dal bakıyor basura bacım ya.Birde ağrı kanama felan yapıyor eczaneden krem alabilirsin rahatlatır
Seda_nrr Deletedmom93428 aman iyi bari olmasın ama doktora bi git.Bide çok afedersiniz büyük tuvaletini yaparken zorlama ondan oluyor
Deletedmom93428 Seda_nrr sırada yokki doktora ya daha bu hafta pazartesi gittim 12 snde randevum var o zamana çok mu geç olur :(
Mom9272 Deletedmom93428 gebelikte cok yaşanan bir problem artan kan basıncından kabızlıktan kaynaklı olabiliyor genelde ilk gebeliğimde çok yaşamıştım bu sıkıntıyı kantoron yağı iyi geliyor deneyin isterseniz
MineLule Deletedmom93428 Muhtemelen basur bol bol su içip lifli bağırsak çalıştırıcı gıdalar tüketmelisin şu an için kanama yapmıyorsa tedavi vereceğini sanmam doktorun
gazetecianne Deletedmom93428 bende vardı tuvalet yapamıyordum genel cerrahi daflon diye hap verdi ve krem indi şişlik