Kararsizinsan ben negatifim , eşimde negatif , eşimde yaktırdı 4 adet vardı sadece onda sonra ikimiz de aynı ilaçtan kullandık 2 adet hap vardı kutuda o da bende kullandık onu ama adını hatırlamıyorum . Bende o süreçten sonra bir daha hiç çıkmadı eşimde de çıkmadı . Fakat mesela bizim lavabolarımız ayrı , herkes şaşırıyor bu durumda . Kızlar erkekler lavabosu diye ayrı evimiz gelen misafirde erkekler erkeklere giriyordu . Evet tek eşli olsak bile , bir çok kişiye lavabolardan bulaştığını da duyduktan sonra bende korku oldu . Misafir gelince de mutlaka her çıkandan sonra giriyorum temizliyorum bu konuda canım çok yandığından. Dışarda nadir giriyorum girince bile klozet değilse giriyorum