kizceannesi ben öğrendiğim gibi aşı oldum o zamanlar 2013 senesi aşıda pek yoktu hatta bulunduğum şehirde ki kadın doğumcular kötü kadınmışım pismişim gibi gibi bakıp davranıp doğru düzgün ilgilenmediler bile hatta bi tanesi yolunu bulmuşsun sen devam et dedi eşi saldırdı ne diyorsunuz siz benden bulaştı ona benim hatalarımdan diye bir de olay yaşadık üstüne . İnşallah aşılarınızdan sonra da rahatlarsınız hemen , ben kendi kızıma 18indrn sonra hemen yaptıracağım aşıları