Misto benim 3-4 dikişim vardı ilk hamileliğimde. Basurum çok şişince dikişleri attırmıştı. Dikişlerim açıktı anlayacağınız. Doktor bal sür dedi. Biz de şaşırmıştık. Aynen böyle yaz günü idi yine. Tüp şeklinde Rif isimli antibiyotik döküyorsunuz yaranın üzerine 1 dakika sonra da bal. Benim pansumanmı ablam yapmıştı. 2 gün sonra çok şaşırarak dedi ki; "“inanmıyorum yaran kapanmış.” Hiç bir yan etkisi yok. Denerseniz söylediklerimi dua edersiniz inşallah bana. Tekrar çok geçmiş olsun, Rabb’im şifa versin.