Meryemkale Misto 6 günde nasıl düştük benimde 4 dikişim vardı 15 gnde falan düştü ayrıca düştüğünde yaram açık değildi
Misto Naciyeylmz kötü düsünme sonuçta ölünmüyor.Bebeğine kavuşcağını onun o miss kokusunu nefesini hissedeceğini düşün hep değiyor onlar ićin emin ol canım😊
Misto Esra_baki amin canım sağol🌸🌸Gerçekten alttan dikiş çok zor temizliği bakımı oturması yürümesi herseyin zor ve kısıtlanıyor.Anne olmak kolay değil boşuna cennet annelerin ayaklarının altında değil
Esenburhan123 bilnazo68o enfeksiyonluysa hiç yapılmıyor canım ebeyim hiç yapılmadı yapılmamı gerekiyor
bilnazo68o Esenburhan123 ben karşılaştığım durumu söyledim. Annemin dikişleri enfeksiyon kaptığı için kaynamamıştı.o bölgeyi temizleyip uyuşturup o şekilde yaptıklarını söyledi hepsi bu. Yani ben uydurmıyorum sadece karşılaştığım durumda böyle yapabilirler dedim.
Misto Esenburhan123 enfeksiyonum yok şükür.Inşallah dikilir yeniden de duzelir eski halini alır.Ebe olmanıza sevindim bubkonuda gerçekten bilgi sahibi birine ihtiyacım var.Benim kesimin dikişleri düstü ama yaramda daha kapanmadı öylece duruyor bu tuhaf bi durum değil mi yoksa normal mi zamanlamı kapanacak.Endiselenmelimiyim yoksa buna gerek yokmu.Kafamada çok soru var daha
Esenburhan123 Misto evet o bölge düzeliyor sezeryan izi belli olur ama orası cok farklı doku kesilen yer cok güzel kaynıyor hatta kendinden yırtıklara hiç dokunulmaz kendi kendine kaynar
Misto Esenburhan123 düzelirmi dersin canım gerçekten çok can sıkıcı berbat bi görüntüsü var çömelip bakınca afedersin resmen vajinamın içi gözüküyor.Kaynarmı etim ya😔
midekoruyucu Emiryigit47 ayyyy 20 dikiş miii 😵💫 ben 5 dikişle oturamadım bacımm sen 20 dikişle naptınnnn
Emiryigit47 midekoruyucu Valla göğüs acısı dikişlerimi unutturmuştu 🥺🥺ama uzanmaya çalışıyordum. Benim ilk doğumum zordu güzelim 20 dikişin yanı sıra rahmimede 3 dikiş atıldı öyle böyle geçti işte 🤲🌺. Yeni doğummu yaptın ???
midekoruyucu Emiryigit47 ah ne zormuş çok geçmiş olsun ♥️ 24 gün oldu doğum yapalı ama hala düşmeyen dikişlerim var 🤷🏻♀️ Neden hala duruyor anlamadım. Canım da yanıyor
Misto Masal53 inşallah dediğin gibi olur canım çünkü çok canımı sıktı bu durum çok kötü gözüküyor ya😔
Esenburhan123 Misto endişelenmeyin bebeğinize zamanınızı ayırın cünkü sütünüzde etkilenir o kadar doğuma girdim 1 tane dahi eski dikişleri belli olan hastaya rastlamadım orası kendini hayret edilecek derecede güzel topluyor
meryemliyammm midekoruyucu canım hiç karışma zamanla düşer emin ol. temiz tut nemli kalmasın batikonla temizlen enfeksiyon kaparsa ve nemli kalırsa çok geç iyileşir
Asya36 Misto Sen yinede muayne ol ama 6 gün çok erken bende öyle sanmıştım bir aya anca kendine geliyor öyle kalcak saniyosun ama duzeliyr
cigdemtureli midekoruyucu kapandıysa eğer şişme var mı bakabildin mi hiç 🥶 bende aynı acıları çekince görünce yazmadan duramadım.. Bende sıcaklardan ödem daha fazla oldu bütün dikişlerimi aldılar kapandığı için.. Kontrole gittiniz mi hiç?
Emiryigit47 midekoruyucu öyle çok şükür şimdi 3. bekliyoruz🥰. İlk bebeğinmi Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin 🤲🌺.daha düşmek için erken. Onun yanı sıra herkesin vücut yapısı bir değildir sıkma canını. Batikon varya onu pamukla değilde yaranın üzerine dökebiliyorsan her pansumanda biraz dök yarayı yaktıkça daha çabuk ileşir. Ben hep yarama damlatırdım pamuk kullanmazdım🌺.
Tuba04 Misto canım benim aynı şeyleri bende yaşadım birde lohusa halinle oranın genişlediğini düşündüm ağladım tam olarak 2 2,5 ay sonra eski haline dönüyor hiç korkma ben 3 ay oldu doğum yapalı normale döneceksin 😍
Misto Tuba04 inan benimde psikolojim bozuldu genişledim eşim beni begenmiycek zevk almayacak diye diye kendimi yiyorum gizli gizli ağlıyorum özgüvenim düşüyor oram aklıma geldikce inşallah eski halime geri dönerim🤲