gulsah_2013 marbling10 benim sabah 8 de hapım var uyanıp içmek zor geliyor bazen WC uyanırsam hemen içip göz bandı takıp uyumaya devam
Seminn Ben uyku delisi bir insandım hamile kalınca ben ayık gezmem diyordum hiç uyku basmadı beni ama gel gör ki 38. Haftadan beri gözümü açamıyorum 😅🤷🏻♀️
gulsah_2013 Seminn Seminn ben de ilk hamileliğim gibi rahat geçer sanıyordum biraz zorluyor hiç düşündüğümüz gibi gelişmiyor olaylar 🙂
Prenses_annesi1 31 haftamdayim bende nerdeyse günün yarisindan çoğunu yatarak geçiriyorum hiç enerjim yok elimde yastik nereye koysam oraya uyuyup kaliyorum 😑
Halimeege gulsah_2013 valla bende öyleyim iki tane daha var bende sürekli yatmak istiyorum kolumu kaldırmaya halim kalmiyo yatıyorum sıcaktan uyuyamıyorum bubseferde 🙁