mrveknblt milla-s teşekkür ederim dün eczaneye gittim krem verdi 10 güne kabuk atar dediler bakalım 🤷🏻♀️
DsMom mrveknblt Denemişliğim yok ama tahin yağı iyi geliyor diye çok duydum. Bir araştırın isterseniz
QOH mrveknblt çok geçmiş olsun🥺evde her zaman silverdin bulundurun yanıklar için çok etkili ve zararsız.Su toplamayı ve acıyı aldığı için böyle çok iz bırakmıyor ama yanar yanmaz uygulamanız lazım.Madecassol krem kullanabilirsiniz sonrası için.
mrveknblt QOH evet dün silverdin aldım eczaneden 10 güne kabuk atar vs bir şeyler söylediler. Teşekkür ederim evde bulundurmakta fayda varmış🤷🏻♀️👍🏻