mrveknblt https://resimyukle.link/i/49pcYh Kızlar perşembe günü mercimek çorbası kaynarken blenderla çırparken üzerime etrafa falan sıçradı o gün-gece kolumda buzla oturdum, yattım hep. Şu an böyle oldu bunun izinin kalmaması için ne yapabilirim ?
balbocegim27 mrveknblt benim elimde de bi iz var müşterim kantaron yağı getirmişti sür iyi gelir kalmaz demişti tabi ben sürmedim ama iyi geldiğini duydum
akgunbirsen mrveknblt geçmiş olsun 💐 silverdin kullanın çok geç olmadan iz bırakmadan atlatırsınız umarım
Kuzucccum mrveknblt elma rendeleyip uzerıne koyun bı kaç gün leke dıye bır şey kalmıyor benmde yağ sıçraması ıle yanmıştı onu yaptım şükür kalmadı bır şey
mrveknblt balbocegim27 kontoron bende duydum ama bulamadım onu. O yüzden belki başka yöntemler vardır diye sormak istedim
Seda_nrr mrveknblt instagramda bu sayfadan güvenebilirsiniz kendileri yapıyor ama aktarlardada vardır alana kadarda silverdin sürünki yara kurumasın
akgunbirsen Seda_nrr eşimin kolunda 1 yıl önce olan bi iz var yanık değil ama tel çizmiş böyle leke gibi kalmış ona da işe yarar mı acaba ben o zaman baya bir şeyler sürmüştüm ama
Seda_nrr akgunbirsen üzerinden çok zaman geçmiş ama deneyin bence çünkü bu yağın hücre yenileyici özelliği var çok işe yarıyor.Biz hep kullanıyoruz iz kalmıyor 🥰
mrveknblt Seda_nrr teşekkür ederim dün eczaneden aldım silverdin 10 güne kabuk atar vs dediler deneyeceğiz bakalım 🤷🏻♀️
Kuzucccum Deletedmom93428 o degılde benım blnder bozuldu ya bi miktar üzgünüm 🥺 prıze takılan başlıkta sıkıntı var sanırsım tuhaf ses cıkarırrr
nevamm1 mrveknblt hametan krem doktorum yanık izi kalmasın diye vermişti benimde kolum buharda yandı cok kötü iz kalacak iyileşmez dedim ama bu krem iz birakmadi galiba bendeki izler geçmez çünkü
mrveknblt balbocegim27 dışarı çıkınca bakıcam şimdilik eczaneden krem aldım çok sıcak hicbir yere gidilemiyor😥
Selinn773 mrveknblt Kantaron yağı çok iyi geliyor eğer bulamazsanız da madecassol ve hametanı karıştırıp sürün tek bir iz bile kalmıyor. Benim lazer yanıklarımdan bile eser yok 😅